Nowy adserwer i nowy cennik reklam w INTERIA.PL

INTERIA.PL wdrożyła nowy system emisji reklam firmy AdOcean. Następstwem poszerzenia możliwości reklamowych portalu jest aktualizacja cennika.

INTERIA.PL wdrożyła nowy system emisji reklam firmy AdOcean. Następstwem poszerzenia możliwości reklamowych portalu jest aktualizacja cennika.

INTERIA.PL wdrożyła nowy system emisji reklam firmy AdOcean. Następstwem poszerzenia możliwości reklamowych portalu jest aktualizacja cennika.



Po fazie przejściowej, w trakcie której funkcjonowały równoległe dwa adserwery, INTERIA.PL rozpoczęła emisję komercyjnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem wyłącznie systemu AdOcean. Nowy adserwer jest bezpośrednio sprzężony z badaniem gemiusDirectEffect, które daje reklamodawcom nowatorskie możliwości analizy danych o kampanii, niedostępne bezpośrednio w innych systemach adserwerowch działających na polskim rynku.

Reklama



- O naszym wyborze zadecydowały w największym stopniu trzy zalety adserwera AdOcean: funkcjonalne zarządzanie emisją reklam dzięki nowym programom ich rotacji, możliwość precyzyjnego dotarcia do określonej grupy odbiorców oraz rzetelne statystyki pomiaru efektywności kampanii - wyjaśnia Maciej Morek, Traffic Manager w INTERIA.PL.



Dzięki nowemu adserwerowi, INTERIA.PL może zapewnić klientom istotne udogodnienia: od prowadzenia niestandardowych akcji reklamowych, po symulację wyglądu reklamy na stronie.



System adserwerowy AdOcean powstał na początku 2004 roku. Jego twórcą jest firma AdOcean - dostawca technologii dla największych uczestników rynku reklamy internetowej w Polsce.



http://reklama.interia.pl/


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: reklama | aktualizacja | firmy | cennik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »