Nowy serwis produktowy dla marki Vitax

Łódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods SA nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax.

Łódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods SA nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax.

Łódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods SA nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax.



Priorytetem przy realizacji serwisu produktowego vitax.pl było stworzenie atrakcyjnego i dynamicznego designu podkreślającego pozycjonowanie marki. Prezentację poszczególnych produktów wsparto kreatywną wizualizacją cech wyróżniających daną linię. Dzięki szczegółowej i ciekawej prezentacji oferty, witryna stała się kompendium wiedzy dla wielbicieli herbat owocowych. Projektując funkcjonalność serwisu zadbano o wykorzystanie elementów interaktywnych. Wyeksponowany moduł 'Twoim zdaniem' zachęca użytkowników do wyrażenia swojej opinii na temat produktów Vitax, a zainteresowani konsumenci mogą zaprenumerować newsletter.

Reklama



Firma VENTI zajęła się także odświeżeniem wizerunku Premium Foods SA w mediach elektronicznych, poprzez modyfikację serwisu korporacyjnego firmy.



Dostępny pod adresem premiumfoods.pl serwis zawiera informacje na temat oferty i sieci sprzedaży skierowane do eksporterów oraz partnerów handlowych firmy. Tworząc nową witrynę zadbano o pełniejsze wykorzystanie Internetu jako kanału komunikacyjnego - na stronie zamieszczono newsletter, formularze kontaktowe oraz aktualności.



http://www.premiumfoods.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: premium | łódzka | foods | serwis | agencja | Marek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »