Numery z numerami Orange

PTC Centertel, operator sieci Oragne, nie może się rozstać ze swoimi klientami. Chodzi o tych użytkowników komórek, którzy postanowili przejść do Polkomtela (sieć Plus GSM i Simplus). Operator zapowiada, że jeśli dalej tak pójdzie odwoła się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

PTC Centertel, operator sieci Oragne, nie może się rozstać ze swoimi klientami. Chodzi o tych użytkowników komórek, którzy postanowili przejść do Polkomtela (sieć Plus GSM i Simplus). Operator zapowiada, że jeśli dalej tak pójdzie odwoła się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Polkomtel już tydzień temu skarżył się na problemy z aktywowaniem w swojej sieci telefonów tych klientów, którzy wcześniej korzystali z usług PTK Centertel. Od niedawna każdy użytkownik telefonu komórkowego i stacjonarnego może zmienić operatora nie tracąc posiadanego dotychczas numeru. Jak się okazuje - nie wszyscy. Użytkownicy komórek, którzy przeszli do Polkomtela nie mogli ani dzwonić ani wysyłać SMS-ów. Teraz dochodzi jeszcze jeden problem.

"Do dzisiaj (wtorek, 24 stycznia) PTK Centertel nie przekazał technicznie Polkomtelowi wszystkich numerów, działając tym samym wbrew woli i interesom klientów, którzy zdecydowali się przenieść numer z sieci Orange do sieci Plus" - czytamy w komunikacie Polkomtela.

Reklama

Operator informuje, że w przypadku niektórych klientów zwłoka w technicznym przekazaniu numerów przez Centertela wynosi nawet kilkadziesiąt dni. Zapowiada, że jeśli sytuacja nie ulegnie w najbliższych dniach poprawie, to operator złoży do "Urzędu Komunikacji Elektronicznej wniosek o sprawdzenie poprawności technicznego przekazywania numerów abonentów z sieci Orange do Plus".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Orange | Plus | operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »