Odzieżówka się konsoliduje

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała zgodę na połączenie Marks and Spencer Poland ze spółką MSF Poland. Przedsiębiorcy posiadają w Polsce sieć sklepów odzieżowych.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała zgodę na połączenie Marks and Spencer Poland ze spółką MSF Poland. Przedsiębiorcy posiadają w Polsce sieć sklepów odzieżowych.

Postępowanie zostało wszczęte na wniosek spółki Marks and Spencer Poland, która posiada sklepy odzieżowe oraz działalność usługową związaną m.in. ze sprzedażą żywności. Natomiast MSF Poland prowadzi sklepy pod marką Marks and Spencer w czterech warszawskich centrach handlowych ? w Złotych Tarasach, Galerii Mokotów, Arkadii oraz na Targówku.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała zgodę na połączenie. Na jej podstawie Marks and Spencer Poland nabędzie całe przedsiębiorstwo MSF, które po zakończeniu transakcji zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej w obecnym zakresie.

Reklama

Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego Prezes Urzędu uznała, że koncentracja nie przyczyni się do istotnego ograniczenia konkurencji, w szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycji dominującej na rynku.

Zgodnie z przepisami transakcja podlega zgłoszeniu do UOKiK, jeżeli biorą w niej udział przedsiębiorcy, których łączny obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: przedsiębiorcy | odzieżówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »