Reklama

"Olimpijskie złoto" dla LOTTO

Z badań przeprowadzonych przez IQS wynika, że LOTTO jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Londyn 2012. LOTTO wyprzedziło inne marki osiągając 57 proc. rozpoznawalności.

Podczas tegorocznych badań ponad połowa respondentów wymieniła markę LOTTO jako sponsora reprezentacji olimpijskiej. Respondenci uznali, że firmy, które są mecenasami reprezentacji, wspierają wartościowe cele oraz umiejętnie łączą działalność na rzecz innych z własnym interesem.

Reklama

Pierwsze miejsce w badaniach jest wynikiem szeregu spójnych i przemyślanych działań przeprowadzonych przez LOTTO - zarówno tych standardowych, np. kampania w telewizji czy w prasie, jak również niestandardowych. Podkreślmy, że w czasie sportowych zmagań na arenach olimpijskich emitowany był program na temat Igrzysk, zawierający lokowanie marki LOTTO - Sponsora Generalnego Polskiej Reprezentacji Londyn 2012 (w ramach wakacyjnej promocji Loteriady jej uczestnicy mogli wygrać m.in. wyjazd na Igrzyska). Wśród działań znalazł się także konkurs fotograficzny związany z kibicowaniem.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: olimpijski | marki | Londyn 2012 | 2012 | zloto | lotto | złoto | olimpijskie | Londyn

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »