Reklama

Orange Sport z największym zyskiem wśród kanałów sportowych

Najpopularniejszym kanałem sportowym był w październiku br. Polsat Sport. Natomiast Orange Sport odnotował największy wzrost.

Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział kanału Polsat Sport w grupie osób 4+ w październiku br. wyniósł 0,7 proc. i był o 37 pkt proc. wyższy niż w październiku 2010 r.

Reklama

Eurosport osiągnął w październiku br. 0,54 proc. udziału w rynku (więcej o 95,0 pkt proc.). Na trzecim miejscu uplasował się stacja Canal+ Sport, który uzyskał 0,22 proc. udziału w rynku w grupie widzów w wieku 4+ (35,2 pkt proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r.).

Kolejne lokaty zajęły w sierpniu br.:

4. Polsat Sport Extra - 0,159 proc. udziału (- 3,0 pkt proc.).

5. TVP Sport - 0,137 proc. udziału w rynku (+ 15,1 pkt proc.).

6. Extreme Sports - 0,110 proc. (+ 96,4 pkt proc.).

7. Eurosport2 - 0,104 proc. (+ 89,1 pkt proc.).

8. Orange Sport - 0,099 proc. udziału (+ 280,8 pkt proc.).

9. Polsat Futbol - 0,037 proc. udziału (+ 37,0 pkt proc.).

10. Sportklub - 0,028 proc. (+ 16,7 pkt proc.).

11. Canal+ Gol - 0,017 proc. (- 30,8 pkt proc.).

12. ESPN Classic - 0,006 proc.(- 25,0 pkt proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement, w grupie wszyscy 4+, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media

Dowiedz się więcej na temat: sport | kanały sportowe | Polsat Sport | media

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »