Poczta Polska - ułatwienia przy zwrocie produktów kupionych przez internet

Poczta Polska zwiększa bezpieczeństwo klientów wprowadzając możliwość bezpłatnego zwracania produktów zakupionych przez internet. Jak podkreśla Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy tej instytucji - klienci NEO24.pl mogą już za pośrednictwem poczty, za darmo zwrócić towary do 30 kilogramów.

Obowiązujące w Polsce przepisy przewidują, że każdy towar może być bez podania przyczyny zwrócony w ciągu 14 dni. Sprzedawca internetowy nie pobiera z tego tytułu żadnych pieniędzy,ale klient pokrywa koszty przesyłki. Podpisana umowa pomiędzy Pocztą Polską a NEO24.pl zwalnia klientów od tego obowiązku - zaznaczył w rozmowie z IAR Zbigniew Baranowski.

Poczta Polska szacuje, że do 2018 roku znacząco wzrośnie liczba paczek ze zwrotami produktów. W 2014 roku było to 2,4 procent. Za dwa lata może to być 3,5 procent. To oznacza, że klienci będą zwracać do sklepów około 20 milionów paczek z produktami, które chcą wymienić lub po prostu oddać.

Sprawdź: PROGRAM PIT 2015

IAR/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Poczta Polska | Zbigniew baranowski | Baranowski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »