Poczta Polska - ułatwienia przy zwrocie produktów kupionych przez internet
Poczta Polska zwiększa bezpieczeństwo klientów wprowadzając możliwość bezpłatnego zwracania produktów zakupionych przez internet. Jak podkreśla Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy tej instytucji - klienci NEO24.pl mogą już za pośrednictwem poczty, za darmo zwrócić towary do 30 kilogramów.
Obowiązujące w Polsce przepisy przewidują, że każdy towar może być bez podania przyczyny zwrócony w ciągu 14 dni. Sprzedawca internetowy nie pobiera z tego tytułu żadnych pieniędzy,ale klient pokrywa koszty przesyłki. Podpisana umowa pomiędzy Pocztą Polską a NEO24.pl zwalnia klientów od tego obowiązku - zaznaczył w rozmowie z IAR Zbigniew Baranowski.
Poczta Polska szacuje, że do 2018 roku znacząco wzrośnie liczba paczek ze zwrotami produktów. W 2014 roku było to 2,4 procent. Za dwa lata może to być 3,5 procent. To oznacza, że klienci będą zwracać do sklepów około 20 milionów paczek z produktami, które chcą wymienić lub po prostu oddać.
Sprawdź: PROGRAM PIT 2015