Polkomtel - 384,9 mln zł zysku

W trzecim kwartale 2007 roku Polkomtel osiągnął 384,9 mln zł zysku netto w stosunku do 330 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie 2006 roku, przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2 mld zł wobec 1,93 mld zł przed rokiem - poinformował Polkomtel w komunikacie.

W trzecim kwartale 2007 roku Polkomtel osiągnął 384,9 mln zł zysku netto w stosunku do 330 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie 2006 roku, przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2 mld zł wobec 1,93 mld zł przed rokiem - poinformował Polkomtel w komunikacie.

EBITDA wyniosła w III kw. 2007 roku 768,3 mln zł wobec 681 mln zł. Zysk netto po trzech kwartałach 2007 roku wzrósł o 21,4 proc. do 1,016 mld zł z 836,8 mln zł. Narastająco po trzech kwartałach 2007 roku przychody Polkomtela wzrosły o 5,3 proc. do 5,76 mld zł z 5,47 mld zł, EBITDA zwiększyła się do 2,131 mld zł z 1,86 mld zł. Na koniec III kwartału br. łączna liczba klientów Plusa wyniosła 13,345 mln i była o ponad 2,2 mln wyższa niż przed rokiem, co stanowi wzrost o 20 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Reklama

W stosunku do poprzedniego kwartału baza wzrosła o 428 tys. (wzrost o 3 proc.). Co warte podkreślenia, przyrost klientów był szybszy wśród klientów z kontraktem (21 proc.), charakteryzujących się większą lojalnością, niż wśród użytkowników bez kontraktu (19 proc.). Według Polkomtela przewaga w tym zakresie nad konkurencją zwiększa się z kwartału na kwartał. "Polkomtel konsekwentnie wzmacnia swoje atuty. Cieszy nas fakt, że od długiego czasu udaje się nam utrzymać największy udział w rynku klientów kontraktowych oraz ponad 50 proc. udział w segmencie średnich i dużych firm.

Dynamicznie rozwijana oferta, systematycznie wzbogacana o nowatorskie na rynku rozwiązania i atrakcyjne produkty - jak choćby udostępnione ostatnio mobilne płatności, oferta kobieca Cafe Plus czy Plusfon obsługujący technologię 3G - pozwala nam utrzymać zaufanie i lojalność klientów" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Polkomtela Adam Glapiński. "Nasz klient zarówno indywidualny, jak i biznesowy, jest w coraz większym stopniu świadomy możliwości oferowanych przez naszą sieć. Nowe rozwiązania, nad którymi wciąż pracujemy, pozwolą nam w najbliższej przyszłości zaproponować klientom atrakcyjne usługi istotnie poszerzające podstawowe funkcjonalności telefonu" - dodał.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polkomtel SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »