Polsat miał 32,6 mln zł wpływów z reklam, TVN 29,2 mln zł

W dniach 22-28 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł niewiele ponad 16 proc., co daje około 32,6 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,42 proc., czyli wpływami rzędu 29,2 mln zł.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 20,2 mln zł, czyli blisko 10-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły ok. 16,4 mln zł, co daje 8-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,5 mln zł. Oznacza to, że miała ona 3,7 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 202,7 mln zł wobec 198,7 mln zł tydzień wcześniej.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: reklama | TVN SA | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »