Polscy konsumenci bardziej ufni

W październiku 2007r. poprawiły się w Polsce obydwa wskaźniki ufności konsumenckiej - bieżący i wyprzedzający. Utrzymuje się również korzystny dystans wobec wyników sprzed roku oraz dwóch lat - wynika z raportu Głównego Urzędu Statystycznego.

W październiku 2007r. poprawiły się w Polsce obydwa wskaźniki ufności konsumenckiej - bieżący i wyprzedzający. Utrzymuje się również korzystny dystans wobec wyników sprzed roku oraz dwóch lat - wynika z raportu Głównego Urzędu Statystycznego.

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej wynosi obecnie -5,5, czyli o 1,5 pp. więcej niż we wrześniu. W porównaniu z analogicznym okresem 2006 i 2005 roku jest to wynik lepszy odpowiednio o 10,7 oraz 14,2 pp.

Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej przyjął w październiku taką samą wartość: -5,5, czyli o 1,9 pp. wyższą niż w poprzednim miesiącu. W okresie ostatnich dwóch lat obserwowany jest jednak stały wzrost jego notowań - o 12,6 oraz 18,9 pp. względem tego samego miesiąca 2006 i 2005 roku.

Reklama

AB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | konsumenci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »