Polska już warta ceny. Jesteśmy lepsi od USA!

Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI), wskazującego kraje o najlepszej marce - donosi "Puls Biznesu".

Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda". Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.

Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.

Reklama
PAP/PulsBiznesu
Dowiedz się więcej na temat: USA | kraje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »