Polskim konsumentom puściły hamulce

Kryzys konsumpcji w naszym kraju został zażegnany. Jak wynika z danych Eurostatu, polscy konsumenci znowu coraz chętniej chodzą na zakupy. Do konsumpcyjnego boomu jeszcze nam daleko, ale sprzedaż detaliczna rośnie w końcu w przyzwoitym, zdrowym tempie - czytamy w "Pulsie Biznesu".

W grudniu ubiegłego roku statystyczny polski konsument kupił w sklepach o 6,7 procent więcej towarów niż w analogicznym miesiącu roku ubiegłego. To bardzo dobry wynik. Silniejszy wzrost w Unii Europejskiej miał tylko Luksemburg.

- Polskie gospodarstwa domowe odbudowują konsumpcję. To głównie efekt niskiej inflacji i początków poprawy na rynku pracy. Polacy mają coraz więcej dochodów do dyspozycji - mówi gazecie Rafał Benecki, główny ekonomista ING Banku Śląskiego.

Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

Reklama
IAR/PAP
Dowiedz się więcej na temat: konsumenci | Polskie | hamulce | konsument | hamulec
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »