Ponad 30 mln zł na reklamę aut w lipcu

Jak wynika z danych firmy Expert Monitor, w lipcu wydatki producentów i importerów samochodów osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie prawie 31,5 mln zł. To o 9 mln mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Jak wynika z danych firmy Expert Monitor, w lipcu wydatki producentów i importerów samochodów osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie prawie 31,5 mln zł. To o 9 mln mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom (12,1 mln zł), oraz magazynom (8,9 mln zł). Znacznie mniej z tych pieniędzy przeznaczono na telewizję (6,2 mln zł) i radio (4,3 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w lipcu 4,7 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W lipcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 5,8 proc. W porównaniu z zeszłorocznymi wynikami wydatki na reklamę samochodów zmniejszyły się w lipcu br. o 22,5 proc. Liczba emisji zwiększyła się jednak o 3,4 proc., osiągając poziom niespełna 11 tys. Najczęściej reklamy motoryzacyjne ukazywały się w stacjach radiowych - 7 419 razy, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego o 56,3 proc.

Reklama

Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, a wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów.

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: wydatki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »