Poznań rozpoczyna kampanię reklamową
Kampanię reklamową "Poznań fika na plaży. Wskocz po drodze na koziołki" - zachęcającą do odwiedzenia miasta podczas wakacyjnych podróży rozpoczęło w poniedziałek miasto Poznań.
Kampania składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to kampania plakatowa - w miastach południowo-zachodniej Polski zawisło 150 bilbordów przedstawiających słynne poznańskie koziołki bawiące się na plaży z hasłem reklamowym "Poznań fika na plaży. Wskocz po drodze na koziołki".
Druga, to cykl imprez w pięciu nadmorskich kurortach: Ustce, Darłowie, Mielnie, Kołbrzegu i Międzyzdrojach.
W specjalnie przygotowanych ogródkach najmłodsi będą mogli m.in. lepić rogala świętomarcińskiego z piasku czy wystartować w wyścigu koziołków.
- Każde dziecko otrzyma także upominek z Poznania - kolorowankę z przygodami koziołków - powiedział w poniedziałek podczas konferencji prasowej Borys Fromberg z Biura Kształtowania Relacji Społecznych Urzędu Miasta Poznania.
Kampania będzie kosztowała około 200 tys. złotych w tym 50 tys. zł to nagroda, jaką Poznań zdobył w konkursie na Festiwalu Promocji Miast Polski.