PRESS-SERVICE pod nową nazwą

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. to nowa nazwa Wielkopolskiej Agencji Informacyjnej "Press-service", która ma precyzyjniej oddać charakter i zakres działalności firmy.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. to nowa nazwa Wielkopolskiej Agencji Informacyjnej "Press-service", która ma precyzyjniej oddać charakter i zakres działalności firmy.

Zmieniła się również struktura własnościowa organizacji i powiększony został zarząd firmy, w którego skład weszli: Zbigniew Długi - prezes zarządu, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu, Piotr Długi - wiceprezes zarządu. Firma zacznie od lutego tego roku posługiwać się również nowym logo.

"Dotychczasowa nazwa przestała w pełni przystawać do wiodącej pozycji firmy w branży monitoringu mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę wizerunku. Nowa nazwa PRESS-SERVICE Monitoring Mediów akcentuje jednoznacznie przyporządkowanie nas do branży oraz bardziej oddaje zasięg naszej działalności" - tłumaczy zmiany prezes Długi.

Reklama

"Zmiana wizerunku ma podkreślić dynamiczny rozwój istniejącej od 1969 roku firmy. Jesteśmy ukierunkowani na ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług. Od lat jako pierwsi na rynku wprowadzamy wiele nowoczesnych rozwiązań, które wyznaczają standardy w monitoringu mediów drukowanych i elektronicznych. Chcemy być zdecydowanym liderem w branży, to nasz cel!" - powiedział prezes.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest wiodącą polską firmą zajmującą się wyszukiwaniem w różnych mediach informacji interesujących danego klienta. Monitoruje największą na rynku liczbę tytułów prasowych (ponad 500), oferuje monitoring internetu, radia i telewizji (stacje ogólnopolskie i regionalne). Firma zapewnia dostęp do wyszukanych w procesie monitoringu informacji już od godziny 5 rano. Materiały dostarczane są do klienta m.in. za pośrednictwem indywidualnego portalu informacyjnego, który daje szerokie możliwości analiz i przeglądania gromadzonych materiałów przez całą dobę. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów posiada archiwum ponad 4 milionów zebranych i opracowanych komputerowo informacji prasowych o ponad stu tysiącach osób z życia politycznego, gospodarczego i społeczno-kulturalnego oraz o kilkudziesięciu tysiącach firm.

Do grona klientów firmy należą największe polskie przedsiębiorstwa, większość liczących się agencji public relations oraz takie instytucje jak na przykład ministerstwa, Senat RP, NIK, Sąd Najwyższy, PZPN.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest członkiem elitarnej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu. Działająca od 1953 roku organizacja zrzesza ponad 90 firm z 38 krajów. Członkowie FIBEP obejmują około 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »