Press-Service w gronie FIBEP

Press-Service monitorując informacje dla swoich klientów o firmach, produktach, osobach publicznych, dostarcza danych o konkurencji, rynku i wszelkich zmianach w otoczeniu przedsiębiorstw.

Press-Service monitorując informacje dla swoich klientów o firmach, produktach, osobach publicznych, dostarcza danych o konkurencji, rynku i wszelkich zmianach w otoczeniu przedsiębiorstw.

Poznańska spółka Press-Service, zajmująca się monitorowaniem mediów, została przyjęta do grona członków organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presje) z siedzibą w Paryżu. Działająca od 1953 r. organizacja zrzesza ponad 80 firm z 38 krajów, a jej członkowie obejmują około 80 proc. rynku monitoringu mediów na świecie.

Press-Service, jako spółka, powstała w 1991 r., jednak jako ośrodek dokumentacji prasowych działa od ponad 30 lat. Świadczy usługi polegające nie tylko na monitorowaniu artykułów prasowych, informacji internetowych, czy audycji radiowo-telewizyjnych, ale również na analizie ilościowej oraz jakościowej zebranych materiałów. Monitorując informacje dla swoich klientów o firmach, produktach, osobach publicznych, dostarcza danych o konkurencji, rynku i wszelkich zmianach w otoczeniu przedsiębiorstw.

Reklama

Aktualnie Press-Service swoim monitoringiem obejmuje 430 tytułów prasowych, co jest największą liczbą wśród polskich firm z tej branży.

brak
Dowiedz się więcej na temat: Intelligence | press service | united
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »