Reklama

Problem z łańcuchem dostaw w USA i Wielkiej Brytanii. Puste półki zakryte fototapetami

Sklepy w Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych mają problem z dostawami produktów. Postanowiono więc zamaskować brak towarów. Na regałach przywieszone zostały fototapety, które przedstawiają półki wypełnione produktami. W mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia sklepowych alejek.

BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami

Wielka Brytania zmagała się kilka tygodni temu z brakiem paliwa, ze względu na niewystarczającą liczbę kierowców, którzy zajmowali się dostawami. Problem pojawił się również w sklepach, gdzie brakuje produktów. W związku z tym, by klienci nie widzieli pustych półek, sklepy rozwiesiły fototapety przedstawiające zapełnione regały.

Internauci zauważyli rozwieszone zdjęcia winogron, szparagów czy pomarańczy m.in w sklepach Tesco oraz Boots. Pojawiają się również fototapety środków czystości. Daily Mail informuje, że w wyniku pandemii oraz brexitu brakuje nie tylko dostawców ale również zbieraczy na plantacjach owoców oraz pracowników przetwórstwa żywności.

Reklama

Szef federacji żywności i napojów Ian Wright zapowiedział w rozmowie z Daily Mail, że sytuacja w najbliższym czasie nie ulegnie poprawie.

Sklep pełen... krzeseł

Problemy z łańcuchem dostaw odnotowano również w Stanach Zjednoczony. Część firm wstrzymało produkcję swoich produktów w wyniku pandemii. Tam też fototapety zakryły puste półki.

Internauci zwrócili również uwagę na inny sposób maskowania braków na półkach. W sklepach rozkłada się ten sam towar, by stworzyć wrażenie pełnego obłożenia. W jednym ze sklepów na półkach pojawiły się wyłącznie krzesła.

dsk/msl/Daily Mail/polsatnews.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »