Problemy BLIK na niewielką skalę

Niektórzy klienci w poniedziałek rano mieli problemy z płatnością BLIK, ale skala takich przypadków była niewielka. Zdecydowana większość inicjowanych transakcji BLIK jest normalnie realizowana.

- Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIK-a, cały czas intensywnie pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji - podał rano BLIK. 

Z informacji Interii wynika, że skala takich przypadków była mała i w południe zdecydowana większość jest realizowana.

BLIK to sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej. Umożliwia płatności w sklepach stacjonarnych (w tym płatności zbliżeniowe) i internetowych, wypłatę i wpłatę gotówki w bankomatach/wpłatomatach,  natychmiastowe Przelewy na telefon BLIK pomiędzy klientami różnych banków, generowanie czeków BLIK (9-cyfrowy kod), służących do dokonywania płatności i wypłaty gotówki z bankomatów, wysyłanie prośby o przelew, by jeszcze szybciej rozliczać się ze znajomymi, płatności powtarzalne, które służą regulowaniu zobowiązań cyklicznych, takich jak opłaty za usługi w modelu abonamentowym lub faktury za prąd czy telefon.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BLIK
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »