Puls Biznesu: Firmy nie wstydzą się "made in Poland"

Przedstawiciele polskich firm przekonują, że w wielu przypadkach postrzeganie naszych produktów za granicą jako towaru słabej jakości jest mylne - informuje Puls Biznesu.

Polska etykieta może być szczególnie dobrze odbierana na rynkach pozaeuropejskich - tam, gdzie nasz kraj kojarzy się z Europą, a ta z wysoką jakością.

To m.in. Bliski Wschód czy Afryka - tam Polska jest odbierana pozytywnie. Ponadto w tych rejonach obserwuje się duże zainteresowanie produktami z Europy - mówi Paweł Ossowski z Zarys International Group, firmy produkującej i dystrybuującej sprzęt medyczny.

Ale nie tylko tam. Bowiem zdaniem Włodzimierza Lewina, właściciela firmy JJW, produkującej skarpetki, także na zachodzie Europy czy w USA postrzeganie polskich oznaczeń zaczyna się zmieniać.

Reklama

Rozpoczynamy współpracę z niemiecką firmą i oni nie zgłaszają żadnych zastrzeżeń do oznaczenia "made in Poland" - mówi Lewin. W naszym przypadku obserwujemy, że w wielu krajach Europy nie ma problemu, by tak oznaczać swoje produkty - dodaje.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: polskie firmy | handel | eksport
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »