Reserved wydał apel do klientów. Cztery rzeczy zniknęły ze sklepów, można dokonać zwrotu

Reserved zaapelował do klientów z prośbą o zwrot zakupionych produktów. Powodem wydania komunikatu było "niespełnienie standardów jakości". Cztery produkty znikły ze sprzedaży i nie można ich kupić w sklepach w całej Polsce. Niemniej część osób zdążyła je już kupić. LPP S.A., właściciel popularnej sieci, informuje, że nie należy korzystać z ubrań. Wyjaśniamy szczegóły.

Reserved to jedna z ulubionych sieci Polaków. LPP S.A., właściciel marki, wydał jednak komunikat skierowany do klientów. Cztery konkretne rzeczy zniknęły ze sklepów w całym kraju. 

Reserved wydał komunikat, produkty znikły ze sklepów

W związku z "niespełnieniem standardów jakości Reserved" sieć wydała komunikat do klientów. W apelu wskazano, iż osoby, które kupiły cztery konkretne przedmioty "proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów"

Wycofane ze sklepów produkty są przeznaczone dla dzieci. Mowa o bluzie o numerze indeksu 644BF-59X oraz trzy modele stroi kąpielowych. Ich numery index to: 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X. Ostatnim wycofanym produktem są ozdobne kamienie zawieszone na złotych elipsach o numerze index 6929S-MLC

Reklama

Dwa możliwe scenariusze zwrotu produktów wskazanych w komunikacie

Reserved przeprosił klientów za niedogodności związane z całą sytuacją i masowym wycofaniem produktów z oferty. Osoby, które zakupiły przedmioty wskazane w komunikacie, jako niespełniające standardów jakości mają możliwość dokonania zwrotu i odzyskania pieniędzy

W przypadku klientów, którzy kupili wycofane produkty w sklepie stacjonarnym, konieczna jest osobista wizyta w sklepie Reserved. Co ważne, nie jest konieczne posiadanie paragonu. W przypadku braku dowodu zakupu pracownicy wręczą do wypełniania specjalny formularz. 

Natomiast osoby, które kupiły wycofane produkty przez internet, muszą zalogować się do swojego konta klienta. Po wybraniu opcji "zwrot" lub "reklamacja" należy postępować z instrukcjami otrzymanymi za pośrednictwem wiadomości e-mail. 

"W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 353 63 63 (koszt według cennika operatora)" - dodał w specjalnym komunikacie do klientów Reserved. 

Dlaczego Reserved wycofuje produkty?

LPP poprzez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta podaje, iż wycofanie produktów ze sklepów i apel do klientów o dokonanie zwrotu wynika z potencjalnego zagrożenia dla dzieci użytkujących produkty. Powodem są wiszące sznurki, a te mogą doprowadzić do zaplątania się dziecka podczas zabawy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: RESERVED | LPP SA | zwrot | wycofanie produktu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »