Rodzice okłamują dzieci

Rosyjski urząd antymonopolowy zażądał od kanałów telewizyjnych, by wycofały "prowokacyjny" spot reklamowy mówiący, że Dziadek Mróz (miejscowy odpowiednik Świętego Mikołaja) nie istnieje - podał rosyjski dziennik "Rossijskaja Gazieta".

Rosyjski urząd antymonopolowy zażądał od kanałów telewizyjnych, by wycofały "prowokacyjny" spot reklamowy mówiący, że Dziadek Mróz (miejscowy odpowiednik Świętego Mikołaja) nie istnieje - podał rosyjski dziennik "Rossijskaja Gazieta".

Oceniono, że reklama sieci magazynów z narzędziami Eto głosząca wprost, że "Dziadek Mróz nie istnieje", podważa autorytet rodziców, którzy swoim pociechom mówią coś zupełnie przeciwnego.

"Okazuje się, że rodzice okłamują swoje dzieci. Reklama ta wyzwala negatywną postawę dzieci wobec rodziców" i jest sprzeczna z prawem dotyczącym reklamy, "które zakazuje dyskredytowania rodziców" - tłumaczył gazecie wiceprezes urzędu antymonopolowego Andriej Kaczewarow.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: mróz | rodzice | dziadek | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »