Ruszyły pierwsze Dyskonty Czerwona Torebka. Sieć stawia na markowe produkty w hurtowych cenach

21 grudnia w Gdańsku, Działdowie i Bydgoszczy zostały otwarte trzy pierwsze sklepy ogólnospożywczo-przemysłowe w ramach nowej sieci Dyskont Czerwona Torebka. Powierzchnia sali sprzedaży otwartych dyskontów wynosi od 595 do 738,8 mkw.

21 grudnia w Gdańsku, Działdowie i Bydgoszczy zostały otwarte trzy pierwsze sklepy ogólnospożywczo-przemysłowe w ramach nowej sieci Dyskont Czerwona Torebka. Powierzchnia sali sprzedaży otwartych dyskontów wynosi od 595 do 738,8 mkw.

W ofercie placówek znajdują się artykuły spożywcze, napoje, w tym alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, zabawki, a także produkty paramedyczne.

- Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, odróżnia oferta. W naszych sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej - informuje Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Będziemy oferować mniej grup produktowych, ale będą one bardziej pogłębione. Klient będzie miał zatem większy wybór produktów w każdej oferowanej przez nas kategorii - dodaje.

Reklama

Przy każdym z produktów będą widoczne dwie kwoty: detaliczna i hurtowa, która będzie obowiązywać przy zakupie co najmniej 6 szt.

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: dyskont | handel detaliczny | Czerwona Torebka S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »