Ruszyły pierwsze Dyskonty Czerwona Torebka. Sieć stawia na markowe produkty w hurtowych cenach
21 grudnia w Gdańsku, Działdowie i Bydgoszczy zostały otwarte trzy pierwsze sklepy ogólnospożywczo-przemysłowe w ramach nowej sieci Dyskont Czerwona Torebka. Powierzchnia sali sprzedaży otwartych dyskontów wynosi od 595 do 738,8 mkw.
W ofercie placówek znajdują się artykuły spożywcze, napoje, w tym alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, zabawki, a także produkty paramedyczne.
- Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, odróżnia oferta. W naszych sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej - informuje Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Będziemy oferować mniej grup produktowych, ale będą one bardziej pogłębione. Klient będzie miał zatem większy wybór produktów w każdej oferowanej przez nas kategorii - dodaje.
Przy każdym z produktów będą widoczne dwie kwoty: detaliczna i hurtowa, która będzie obowiązywać przy zakupie co najmniej 6 szt.
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl