Serwis 'Wyślij Wiadomość' nagrodzony
Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem 'Wyślij Wiadomość' otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005.
Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem 'Wyślij Wiadomość' otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005.
Serwis wyslijwiadomosc.pl umożliwia wszystkim chętnym zamieszczenie komunikatu, który zostanie wysłany w przestrzeń kosmiczną. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym. Serwis został przygotowany w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim.
Konkurs Eurobest jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla twórców reklamy.
W jego jury zasiadają specjaliści największych agencji reklamowych z całego świata. Do 19. edycji konkursu zgłoszonych zostało 4 269 projektów z 32 krajów ze wszystkich kontynentów. Jury przyznało nagrody w pięciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznane zostały nagrody
w kategorii 'interactive', w której o zwycięstwo ubiegało się 355 projektów. Strona korporacyjna marki Żywiec z nowatorskim projektem 'Wyślij Wiadomość' otrzymała brązową statuetkę.
W kategorii stron korporacyjnych nie przyznano złota i srebra, a projekt dla marki Żywiec zdobywając brązową statuetkę pokonał min. prezentacje korporacyjne dla Hugo Boss i Volvo.
'Nowa strona dla marki Żywiec istnieje od niedawna. Wprowadzenie serwisu wspiera również projekt 'Wyślij Wiadomość', którego inauguracja miała miejsce w październiku. Bardzo się cieszymy, że tak szybko nasz nowy serwis internetowy został doceniony przez środowisko specjalistów.' - powiedział Remigiusz Rawa, Marketing Manager z marki Żywiec.
Opracowaniem idei i realizacją projektu zajmuje się agencja interaktywna Max Weber.