Reklama

Smak piwa zależy od stabilności prawa

Ponad 200 browarów powstało w ostatnich siedmiu latach, a w 2017 r. na rynku pojawiło się ponad 1600 nowych piw.

- Piwo dla swojego sukcesu potrzebuje dobrej pogody i stabilnego prawa - mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartłomiej Morzycki, dyrektor Biura Zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce.

Reklama

Obniżka akcyzy dla małych producentów była pozytywną zmianą. Inne propozycje zmian nie są przez branżę oceniane pozytywnie: - Zagrożeniem dla branży piwnej są zmiany dotyczące zakresu możliwości reklamowania piwa - ocenia Morzycki, który twierdzi, że wydatki na reklamę nie wpływały na wielkość spożycia piwa, które pozostaje na dość stabilnym poziomie.

Dowiedz się więcej na temat: piwo | reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »