Reklama

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2010 roku 339 236 sztuk i było o 14,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu 2010 roku było wyższe o 0,4 proc. w stosunku do lutego 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 103 286 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 0,8 proc. miesiąc do miesiąca. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".

W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 443.390 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 0,2 proc.

Reklama

W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 13,1 proc., do 172 664 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 6,4 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 141 602 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 3,7 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,8 proc.

Sprawdź bieżące notowania Agory na naszych stronach

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »