Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju spadła o 9,7 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2011 roku 305 201 sztuk i było o 9,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w maju 2011 roku było niższe o 5,3 proc. w stosunku do kwietnia 2011 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w maju 90 309 egzemplarzy, co oznacza spadek o 10 proc. r/r oraz o 10 proc. m/m.

W maju liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 384 376 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 16,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 3,9 proc.

Reklama

W maju w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 9,2 proc., do 167 716 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 8,1 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w maju wyniosło 134 158 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,4 proc.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | Razem | Gazeta Wyborcza | wyborczej | płatne | sprzedaż | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »