Strona internetowa Acxiom w nowej szacie
Oprócz zmian w wyglądzie serwisu, dodano do niego szereg funkcjonalności, które mają zapewnić większą interakcję z odwiedzającymi go użytkownikami. Do ich dyspozycji są mini-ankiety, w których mogą wyrażać swoje opinie na zadany temat poprzez głosowanie online oraz możliwość subskrypcji newslettera firmowego, do tej pory dostępnego wyłącznie dla klientów Acxiom.
Oprócz zmian w wyglądzie serwisu, dodano do niego szereg funkcjonalności, które mają zapewnić większą interakcję z odwiedzającymi go użytkownikami. Do ich dyspozycji są mini-ankiety, w których mogą wyrażać swoje opinie na zadany temat poprzez głosowanie online oraz możliwość subskrypcji newslettera firmowego, do tej pory dostępnego wyłącznie dla klientów Acxiom.
Publikowane często przez Acxiom różne komunikaty i informacje prasowe podzielono na łatwiejsze w przeglądaniu dwie rubryki: 'Raporty Rynkowe', zawierające publikacje na temat polskich konsumentów i ich zachowań zakupowych oraz 'Aktualności'- dotyczące nowości w ofercie i działalności firmy. Warto też wspomnieć o dziale 'Okiem Eksperta', w którym raz na miesiąc specjaliści z różnych branż opowiadają o ciekawych zagadnieniach marketingowych.
Zgodnie z przyjętą strategią Acxiom, firma zamierza intensyfikować swoją obecność w internecie i w większym stopniu wykorzystywać swój serwis do celów sprzedażowych czy też zbierania/aktualizacji danych o konsumentach. Stworzony serwis będzie więc systematycznie rozwijany i wzbogacany o nowe sekcje i narzędzia.
Standaryzacja serwisów lokalnych z wizerunkiem korporacyjnym jest procesem, który obejmie wszystkie kraje, gdzie Acxiom prowadzi swoją działalność. Polska jest jednym z pierwszych krajów, który ten krok ma już za sobą.