Super Bowl w Polsce: 20 tys. widzów
W niedzielę, 5 lutego odbył się 46. finał Super Bowl. W Polsce nocną relację ze spotkania śledziło prawie 20 tys. osób.
5 lutego podczas finału ligi NFL, na stadionie Lucas Oil w Indianapolis, drużyna New York Giants pokonała zespół New England Patriots 21:17. W przerwie meczu wystąpiła Madonna.
Tegoroczną relację z imprezy prowadziła w Stanach Zjednoczonych telewizja NBC. Za 30 sekund spotu reklamowego trzeba było w tym roku zapłacić 3,5 mln dolarów (w roku ubiegłym cena była o 0,5 mln dolarów niższa).
W Polsce bezpośrednią relację z meczu można było obejrzeć na antenach Polsatu Sport i ESPN America.
Według danych firmy Nielsen Audience Measurement, Super Bowl w Polsacie Sport oglądało 19 516 osób, co dało stacji 1,53 proc. udziału w rynku. Polsat Sport podczas nadawania relacji zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 24 353 zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).
Dla porównania zeszłoroczny Super Bowl w Polsacie Sport oglądało 15 030 osób, które stanowiły 1,08 proc. widowni, jaka zasiadła w niedzielną noc przed telewizorami.