Super Bowl w Polsce: 20 tys. widzów

W niedzielę, 5 lutego odbył się 46. finał Super Bowl. W Polsce nocną relację ze spotkania śledziło prawie 20 tys. osób.

5 lutego podczas finału ligi NFL, na stadionie Lucas Oil w Indianapolis, drużyna New York Giants pokonała zespół New England Patriots 21:17. W przerwie meczu wystąpiła Madonna.

Tegoroczną relację z imprezy prowadziła w Stanach Zjednoczonych telewizja NBC. Za 30 sekund spotu reklamowego trzeba było w tym roku zapłacić 3,5 mln dolarów (w roku ubiegłym cena była o 0,5 mln dolarów niższa).

W Polsce bezpośrednią relację z meczu można było obejrzeć na antenach Polsatu Sport i ESPN America.

Według danych firmy Nielsen Audience Measurement, Super Bowl w Polsacie Sport oglądało 19 516 osób, co dało stacji 1,53 proc. udziału w rynku. Polsat Sport podczas nadawania relacji zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 24 353 zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).

Reklama

Dla porównania zeszłoroczny Super Bowl w Polsacie Sport oglądało 15 030 osób, które stanowiły 1,08 proc. widowni, jaka zasiadła w niedzielną noc przed telewizorami.

MediaRun
Dowiedz się więcej na temat: "Super Express" | Super Bowl | 'Super Express' | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »