Szlachetna Paczka wspierana przez Semahead

Semahead po raz kolejny wspiera Stowarzyszenie WIOSNA przy dorocznym projekcie Szlachetnej Paczki. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowej w sieci oraz zapewnienie synergii między działaniami prowadzonymi offline, a promocją w internecie.

Semahead po raz kolejny wspiera Stowarzyszenie WIOSNA przy dorocznym projekcie Szlachetnej Paczki. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowej w sieci  oraz zapewnienie synergii między działaniami prowadzonymi offline, a promocją w internecie.

Ideą Szlachetnej Paczki jest mądra pomoc, a więc taka która motywuje do trwałej zmiany. Corocznie przed Bożym Narodzeniem projekt ten angażuje setki tysięcy osób, których działania wspierane są silną obecnością marki w mediach. Działania z zakresu marketingu i PR są prowadzone w radiu, telewizji, prasie i Internecie. Siłą napędową projektu od lat pozostaje wsparcie gwiazd ze świata sportu, polityki i kultury, z areny ogólnopolskiej i międzynarodowej.

Semahead pomaga Stowarzyszeniu WIOSNA przekuć medialny rozgłos, jaki towarzyszy projektowi, w bezpośrednie cele realizowane w Internecie. Agencja wspiera Szlachetną Paczkę w sferze działań online: odpowiada za dogłębną analizę grupy docelowej, a także za planowanie i realizację kampanii reklamowej. Ponadto daje rekomendacje do zakupu mediów, koordynuje działania SEM i SEO oraz monitoruje ich skuteczność.

Reklama

- Szlachetna Paczka to projekt, który pokazuje jak w mądry sposób zbliżać do siebie osoby słabiej uposażone i te znacznie lepiej sobie radzące Paczka jest impulsem dla osób żyjących w niezawinionej biedzie, który ma pokazywać, że zmiana zawsze jest możliwa. Ma pomagać potrzebującym w taki sposób, aby sami zaczęli radzić sobie w życiu - mówi Kornel Dulęba, Dyrektor Zarządzający Semahead.

Tegoroczna współpraca stanowi bezpośrednią kontynuację zeszłorocznej kampanii. W 2013 roku stronę akcji odwiedziło 779 691 UU, co dało wskaźnik konwersji na poziomie 2,26 proc. Osiągnięcie tego celu było możliwe dzięki synergii wszystkich kanałów komunikacyjnych w czasie kampanii, a więc połączeniu działań z zakresu PR oraz promocji w mediach online i offline. Ostatecznie udało się pomóc 17 684 rodzinom. Zeszłoroczna kampania Szlachetnej Paczki okazała się sukcesem i została nominowana do tegorocznej edycji MIXX Awards 2014. Znalazła się ona w finale konkursu i była jedną z trzech nominowanych w kategorii kampanie społeczne i non-profit.

Agencja Semahead wspiera również Stowarzyszenie WIOSNA przy innych projektach takich jak: Akademia Przyszłości czy Klub WIOSNA i Przyjaciele.

- - - - -

Semahead to agencja marketingu internetowego Grupy INTERIA.PL, wchodzącej w skład Bauer Media Group. W Semahead wierzymy, że można tak odkrywać potencjał Internetu, aby każdy kto z nami współpracuje wygrywał. Dlatego od ponad ośmiu lat budujemy pozycję lidera online dla ponad 100 partnerów takich jak np. RMF, Rajapack, Szlachetna Paczka, eButik, Rzeczpospolita, Presto, Arte czy DHL.

Zapewniamy komfort i bezpieczeństwo współpracy, czyli opiekę co najmniej dwóch certyfikowanych ekspertów Google AdWords i Analytics. Zawsze stawiamy na partnerskie i pełne zaufania relacje, traktujemy biznes klienta jak własny i szukamy najbardziej rentowanych rozwiązań. Satysfakcje i zaangażowanie pokazujemy w owocach naszej pracy. Chętnie dzielimy się wiedzą.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

W ofercie Semahead są kompleksowe rozwiązania sprzedażowe dla e-commerce w modelach success-fee z zakresu pozycjonowania i optymalizacji SEO, prowadzenia kampanii reklamowych czy analityki internetowej. Agencja oferuje prowadzenie działań z zakresu Content Marketingu, Social Media oraz konsultacji i szkoleń. Agencja posiada status certyfikowanego partnera Google, jest członkiem IAB Polska oraz Izby E-Commerce Polska.

Dowiedz się więcej na temat: szlachetna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »