Tesco napędza Netto. Dyskonter dołożył ponad 10 000 m kw. nowej powierzchni handlowej
W ciągu ostatnich dwóch tygodni sieć Netto otworzyła nowe dyskonty w 10 województwach. W dziewięciu miastach placówki duńskiej sieci pojawiły się po raz pierwszy - informują wiadomoscihandlowe.pl. Łącznie między 3 a 10 lutego Netto otworzyło 14 placówek. Wszystkie nowe sklepy powstały w ramach konwersji marketów Tesco na sklepy Netto 3.0.
Łączna powierzchnia sklepów Netto otwartych 3 i 10 lutego wynosi ok. 10 120 m kw. Najmniejsza z nowych placówek zajmuje 450 mkw. i znajduje się z Ziębicach, a największa ma ponad 950 m kw. i zlokalizowana jest w Przemyślu.
Sklepy Netto pojawiły się po raz pierwszy w Aleksandrowie Kujawskim (woj. kujawsko‑pomorskie), Jastrowiu, Witkowie (oba woj. wielkopolskie), Lipsku, Zwoleniu (oba woj. mazowieckie), Lubawie (woj. warmińsko-mazurskie), Gajkowie (woj. dolnośląskie), Rykach (woj. lubelskie) i Tarnowskich Górach (woj. śląskie). Na przeciwnym końcu "skali" znajdują się Rybnik (woj. śląskie) teraz z pięcioma sklepami Netto, Gdańsk (woj. pomorskie), gdzie 3 lutego otwarty został ósmy sklep Netto i Łódź (woj. łódzkie), która może poszczycić się już 17 dyskontami sieci. Z kolei w Przemyślu (woj. podkarpackie) i Ziębicach (woj. dolnośląskie) funkcjonują teraz po dwa sklepy Netto.
Sklepy w Gdańsku, Łodzi i Przemyślu wyposażone są w kasy samoobsługowe, które znacznie ułatwiają i przyspieszają zakupy. Znaleźć je można w coraz większej liczbie placówek Netto.
- Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tempem konwersji sklepów Tesco na Netto 3.0. Dzięki niej rozbudujemy siatkę sklepów aż do 650 placówek, co przełoży się na wzmocnienie naszej pozycji na polskim rynku - mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz zapewniający komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.
Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
Sieć Netto Polska działa w Polsce od 26 lat. Firma ma w naszym kraju ponad 600 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.