Tesco walczy w USA

Działająca też w Polsce angielska sieć handlowa Tesco zdobywa kolejny rynek. W południowej Kalifornii otwiera sześć sklepów pod marką Fresh & Easy.

Działająca też w Polsce angielska sieć handlowa Tesco zdobywa kolejny rynek. W południowej Kalifornii otwiera sześć sklepów pod marką Fresh & Easy.

Tesco za pośrednictwem Citigroup oraz JP Morgan Cazenove za 2 mld USD sprzedał też papiery dłużne z 30-letnim i 10-letnim terminem wykupu (oprocentowane odpowiednio 6,15 proc. i 5,50 proc.).

Tesco do tej pory działał w W. Brytanii, Irlandii, centralnej Europie, Tajlandii i Południowej Korei. W USA planuje roczne inwestycje na poziomie 250 mln USD.

Następnych pięć sklepów Fresh & Easy będą otwarte 17 listopada w regionie Las Vegas. Jeszcze przed końcem roku następne placówki powstaną w Phoenix i San Diego. Wszystkie nowe punkty będą mniejsze niz przeciętne supermarkety w Zjednoczonym Królestwie.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sieć handlowa | USA | Tesco
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »