TUW PZUW i Żabka: Pierwsze na rynku ubezpieczenie dla franczyzobiorców

TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadza pierwsze na rynku ubezpieczenie od ryzyka biznesowego dla franczyzobiorców. Celem, jak podkreśla towarzystwo, jest wspieranie małej przedsiębiorczości. Z "Polisy na biznes" skorzysta w pierwszej kolejności ponad 6000 franczyzobiorców sieci sklepów Żabka.

- Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczej - mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

- Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, wchodzącym w skład Grupy PZU, która jest największym ubezpieczycielem w Polsce, przygotowaliśmy unikatowy na rynku produkt ubezpieczeniowy "Polisa na biznes", zapewniający ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny  - dodaje dyrektor zarządzający w firmie Żabka Polska Adam Manikowski.

Reklama

TUW PZUW rozpoczyna prekursorski projekt od współpracy z Żabką, ale z myślą także o innych franczyzobiorcach. - Formuła ubezpieczeń wzajemnych pozwala na dużą elastyczność i dostosowanie oferty do oczekiwań ubezpieczonych. Współpraca z siecią Żabką i jej franczyzobiorcami jest modelowa. Z ich udziałem stworzyliśmy skrojony na miarę produkt, dopasowany do potrzeb franczyzobiorców. Opierając się na tych doświadczeniach, będziemy rozwijać ofertę, nawiązując współpracę z innymi sieciami franczyzowymi i tworząc odpowiadające im rozwiązania - zapowiada dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych TUW PZUW Sebastian Wiatr.

TUW PZUW, należący do Grupy PZU, ubezpiecza klientów korporacyjnych, przede wszystkim duże przedsiębiorstwa i szpitale, a także samorządy, instytucje administracji publicznej oraz instytucje kościelne. Działa non-profit.

Żabka Polska ma sieć ponad 7400 sklepów spożywczych, które każdego dnia są odwiedzane przez ok. 2,5 mln klientów.

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »