TVN nie rezygnuje z kanału Mango 24
Zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej sieci kablowej Elsat, kanał Mango 24 ma być nadawany tylko do 31 stycznia 2014 roku, ale dotyczy to wyłącznie oferty sieci Elsat. Zatem kanał Mango 24 nie kończy nadawania na satelicie. Na stronie internetowej sieci kablowej Elsat napisano: - Informujemy, że kanał Mango 24 będzie nadawany do 31 stycznia 2014 r. Po tym terminie zostanie wyłączony decyzją nadawcy. - Informacja jest skierowana wyłącznie do abonentów tej sieci.
- Kanał Mango 24 nie kończy nadawania z dniem 31 stycznia 2014 roku - potwierdza dla media2.pl Katarzyna Walasik-Issat, menedżer ds. PR w Grupie TVN.
Mango 24 to całodobowa telezakupowa stacja telewizyjna, powstała w 2002 roku. Przez 24 godziny na dobę na antenie Mango 24 nadawane są spoty przygotowane przez firmę Mango zajmującą się teleshoppingiem. W stacji reklamują swoje usługi także zewnętrzne firmy. Właścicielem kanału Mango 24 jest Grupa TVN.
Parametry techniczne:
Eutelsat HOT BIRD 13C (13,0°E)
tp. 10 (11,393 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)
ID: Mango 24
PID V: 517 (MPEG-2/SD)
PID A: 700 (pol)
PID PCR: 517
SID: 4316
PID PMT: 265
Provider: TVN
Kodowanie: brak
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze
- - - - -
Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2013 roku do 13 proc. z 15,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w listopadzie 2013 r. spadł do 11,8 proc. z 13,5 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,1 proc. z 14,1 proc., a TVP2 do 10,6 proc. z 12 proc. Poniżej tabela:
XI. 2013 r. XI. 2012 r. TVN 13,0 proc. 15,5 proc. TVN 7 3,4 proc. 3,1 proc. TVN24 3,0 proc. 2,8 proc. TTV 1,2 proc. 0,6 proc. TVP1 13,1 proc. 14,1 proc. TVP2 10,6 proc. 12,0 proc. Polsat 11,8 proc. 13,5 proc. TV4 2,9 proc. 2,6 proc. TVP Info 1,1 proc. 3,2 proc.
W listopadzie 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,9 proc. z 16,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,5 proc. z 15,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,2 proc. z 10,4 proc., a udział TVP2 spadł do 9,2 proc. z 10,2 proc. Poniżej tabela:
XI. 2013 r. XI. 2012 r. TVN 14,9 proc. 16,4 proc. TVN 7 3,4 proc. 3,1 proc. TVN24 2,1 proc. 2,1 proc. TTV 1,3 proc. 0,5 proc. TVP1 9,2 proc. 10,4 proc. TVP2 9,2 proc. 10,2 proc. Polsat 12,5 proc. 15,3 proc. TV4 3,1 proc. 2,8 proc. TVP Info 0,5 proc. 1,5 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w listopadzie 2013 roku był TVN z udziałem 16,5 proc., wobec 19,0 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 10,7 proc. z 13,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8,4 proc. wobec 8,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,3 proc. wobec 8,1 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
XI. 2013 r. XI. 2012 r. TVN 16,5 proc. 19,0 proc. TVN 7 3,1 proc. 3,0 proc. TVN24 3,5 proc. 3,3 proc. TTV 1,3 proc. 0,3 proc. TVP1 8,4 proc. 8,9 proc. TVP2 7,3 proc. 8,1 proc. Polsat 10,7 proc. 13,2 proc. TV4 2,2 proc. 2,3 proc. TVP Info 0,5 proc. 1,6 proc.
(PAP)