TVN zadowolony z wyników

Edward Miszczak, wiceprezes TVN ds. programowych jest zadowolony z październikowych wyników oglądalności po starcie jesiennej ramówki. Stacji udało się awansować na drugie miejsce w całej widowi.

Edward Miszczak, wiceprezes TVN ds. programowych jest zadowolony z październikowych wyników oglądalności po starcie jesiennej ramówki. Stacji udało się awansować na drugie miejsce w całej widowi.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności, po starcie jesiennej ramówki. Nasze wyniki w październiku są tylko nieznacznie gorsze niż rok temu, kiedy biliśmy rekordy. Pamiętajmy, że rynek jest coraz bardziej rozdrobniony, duże kanały tracą udział w rynku - wystarczy popatrzeć na to, co dzieje się z kanałami telewizji publicznej, zwłaszcza z Dwójką. Lokomotywy tej ramówki to +Mam talent+ (do 5,7 mln widzów) i +Brzydula+ (4,5 mln). +Fakty+ zaczynają pod względem oglądalności wyprzedzać +Wiadomości+ Jedynki. Nawet te programy, które już od kilku lat są w ramówce, jak +Taniec z gwiazdami+, czy +Szymon Majewski Show+ złapały drugi oddech i osiągają teraz lepsze wyniki niż wiosną" - powiedział PAP Miszczak.

Reklama

Pytany, czy w październiku udało się powrócić TVN na drugie miejsce oglądalności ogółem odpowiedział: "Oczywiście, że tak. Jesteśmy tej jesieni zdecydowanym liderem w grupie wiekowej 16-49 lat, najważniejszej dla reklamodawców. W całej widowni jesteśmy na drugim miejscu, ciągle jeszcze wyprzedza nas TVP1, ale ten dystans bardzo się zmniejszył w porównaniu z ubiegłym rokiem. W +prime-time'ie+, czyli w czasie największej oglądalności, jesteśmy już zresztą na pierwszym miejscu. A proszę pamiętać, że my ciągle mamy o ponad 10 proc. mniejszy zasięg od konkurencji".

Miszczak dobrze ocenia wyniki oglądalności TVN Warszawa.

"Jesteśmy zadowoleni i, jakkolwiek jest jeszcze zbyt wcześnie by pokusić się o kompleksową ocenę tego przedsięwzięcia, możemy z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że formuła TVN Warszawa rozwija się zgodnie z naszymi oczekiwaniami" - powiedział.

"Decyzja odnośnie uruchamiania kolejnych kanałów regionalnych będzie zależała od sukcesu TVN Warszawa oraz od analiz biznesowych, pokazujących potencjał lokalnych rynków reklamowych" - dodał, pytany, kiedy można spodziewać się nowego regionalnego kanału np. na Śląsku.

TVN Warszawa został uruchomiony pod koniec 2008 roku. Przy uruchamianiu nowych kanałów tematycznych TVN zakładał do tej pory, że musi on być rentowny w ciągu dwóch lat.

Według danych AGB Nielsen Media Research we wrześniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,9 proc. z 18 proc. rok wcześniej. Stacja była na trzecim miejscu za TVP1 i Polsatem. Dane za październik mają być opublikowane dzisiaj.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: starcie | Warszawa | niezadowolony | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »