Twitter przeprowadził wyprzedaż. Jednak nie akcji, a mebli
Twitter, zarządzany przez Elona Muska, zorganizował wyprzedaż akcesoriów biurowych, wcześniej wykorzystywanych w swojej siedzibie w San Francisco. Za pośrednictwem domu aukcyjnego Heritage Global Partners każdy mógł kupić np. trzymetrowy neon z logiem platformy, który ostatecznie został sprzedany za 40 tys. dol.
Firma należąca do Elona Muska zorganizowała dużą wyprzedaż. Mowa tu o Twitterze i nie chodzi o sprzedaż akcji, a wystawienie na sprzedaż blisko 600 przedmiotów, używanych wcześniej w głównej siedzibie firmy.
Wyprzedaż została przeprowadzona za pośrednictwem domu aukcyjnego Heritage Global Partners. Na liście wystawionych przedmiotów znalazły się np. krzesła, biurka, stoły, ekspresy do kawy, listwy zasilające, ale również gadżety z logiem samego Twittera.
Te cieszyły się największym zainteresowaniem. Jak informuje serwis BBC, najdroższym zakupem na aukcji była ogromna, kilkumetrowa statuetka przedstawiająca logo serwisu - niebieskiego ptaka - kupiona za ponad 100 tys. dol., czyli blisko 430 tys. zł.