Udział w rynku słuchalności RMF FM większy niż wynik dwóch kolejnych stacji łącznie

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta i obecnie wynosi już 26,4 proc.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta i obecnie wynosi już 26,4 proc.

Wynik RMF FM jest o 69 proc. lepszy niż udział w czasie słuchania następnej w rankingu stacji radiowej.

Dodatkowo udział w czasie słuchania RMF FM jest wyższy niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich.

Z badań Instytutu Millward Brown wynika, że wyraźnie wzrasta również liczba słuchaczy Radia RMF FM.

Według najnowszej fali badań Radio Track każdego dnia RMF FM słucha 29,5 proc. Polaków.

Wzrosty zasięgu dziennego stacji są szczególnie widoczne w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Systematyczny wzrost zasięgu dziennego dotyczy osób zajmujących decyzyjne stanowiska w przedsiębiorstwach oraz osób o stabilnej sytuacji materialnej.

Reklama
RMF
Dowiedz się więcej na temat: RMF FM | ...i obecnie | radio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »