Udział w rynku słuchalności RMF FM większy niż wynik dwóch kolejnych stacji łącznie
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta i obecnie wynosi już 26,4 proc.
Wynik RMF FM jest o 69 proc. lepszy niż udział w czasie słuchania następnej w rankingu stacji radiowej.
Dodatkowo udział w czasie słuchania RMF FM jest wyższy niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich.
Z badań Instytutu Millward Brown wynika, że wyraźnie wzrasta również liczba słuchaczy Radia RMF FM.
Według najnowszej fali badań Radio Track każdego dnia RMF FM słucha 29,5 proc. Polaków.
Wzrosty zasięgu dziennego stacji są szczególnie widoczne w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Systematyczny wzrost zasięgu dziennego dotyczy osób zajmujących decyzyjne stanowiska w przedsiębiorstwach oraz osób o stabilnej sytuacji materialnej.