UKE czeka na raport TP SA

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) nie otrzymał jeszcze ostatecznej wersji raportu ekspertów o zasadności i sposobie podziału Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) i jego publikacja nastąpi być może w czwartek lub piątek - poinformowała w radiu PiN prezes UKE Anna Streżyńska.

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) nie otrzymał jeszcze ostatecznej wersji raportu ekspertów o zasadności i sposobie podziału Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) i jego publikacja nastąpi być może w czwartek lub piątek - poinformowała w radiu PiN prezes UKE Anna Streżyńska.

Wcześniej prezes mówiła, że najwcześniej 12 listopada planowana jest publikacja raportu przygotowanego na zlecenie UKE o zasadności i sposobie podziału operatora.

"Dziś się jeszcze nie dowiemy, jaka jest ostateczna treść tego raportu, ponieważ - według mojej wiedzy - nie dostaliśmy go w ostatecznej wersji. W poniedziałek jeszcze trwały prace do późnych godzin popołudniowych pomiędzy UKE a konsorcjum, które przygotowuje raport, wyjaśniane były różne nieścisłości i uwagi" - powiedziała w środę Streżyńska.

"Konsorcjum dostało dodatkowy termin na jego przygotowanie i dopiero po jego złożeniu będziemy chcieli się zapoznać z tym raportem (...) Myślę, że bliżej jutra albo piątku ta publikacja nastąpi" - dodała.

Reklama

Zaznaczyła jednak, że nie ma gwarancji, że na pewno będzie to w tym tygodniu. Streżyńska podtrzymała wcześniejsze zapowiedzi, że decyzję o ewentualnym podziale TP SA na część hurtową i detaliczną podejmie na przełomie listopada i grudnia. Prezes UKE chce podzielić telekom na część hurtową i detaliczną, aby poprawić warunki konkurencji na rynku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Anna Streżyńska | publikacja | UKE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »