Urósł olbrzymi tort, na który patrzą tylko przez szybę. Banki już wiedzą, że muszą się całkiem zmienić

Bankowcy są sfrustrowani. Na rynek, na którym byli pewni siebie, weszli nowi, bardziej zwinni gracze.
Bankowcy są sfrustrowani. Na rynek, na którym byli pewni siebie, weszli nowi, bardziej zwinni gracze.alicephoto123RF/PICSEL
Proponuję, żebyśmy skoncentrowali się na klientach ich potrzebach oraz wartości dla klientów. Jako sektor tego właśnie potrzebujemy. Zachęcam do patrzenia przez pryzmat klienta od początku do końca.
Szymon Midera, prezes PKO BP podczas Kongresu Bankowości Detalicznej zorganizowanego przez Europejski Kongres Finansowy.

Zobacz również:

    Kto dostarcza wartości konsumentowi

    Zobacz również:

      Na czym polega nowoczesność banku

      Zobacz również:

        Prawdziwa wartość cyfrowej bankowości nie polega na liczbie funkcjonalności w aplikacji, tylko na tym, jak w danej chwili została zaadresowana jego potrzeba.
        Wiesław Kotecki, partner w firmie doradczej Deloitte Digital CE i współautor szóstej edycji globalnego raportu "Digital Banking Maturity".

        Budować relację z klientem

        Polskie banki powinny czerpać inspiracje od najlepszych banków na świecie zwłaszcza w obszarze utrzymania i rozwoju relacji z klientem.
        Wiesław Kotecki

        Zobacz również:

          Banki nie rozpoznały do tej pory potrzeb klienta, który deponuje pieniądze, bo skupiały się na kredytach. Teraz mogą spróbować zbadać, czy, i którzy klienci maja preferencje płynnościowe, co powoduje niepokój klienta, co zrobią ze swoimi pieniędzmi w sytuacji stresowej, jak po wybuchu wojny.
          Paweł Metrycki, dyrektor Pionu Ryzyka Bankowego w PKO BP
          Woźniak: Mam wrażenie, że europejski biznes dostał rozkaz wyniesienia się z EuropyRMF FMRMF
          Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?