User experience i usability

Znamy już laureatów programu badawczo-certyfikacyjnego "Użyteczna strona". Po raz pierwszy przyznano godło "Użyteczny Sklep" dla najlepszych sklepów internetowych. Wszystkie nagrodzone firmy przeszły kompleksowy proces badawczy i uzyskały wymagany próg certyfikacji programu. Certyfikat jest gwarancją przestrzegania zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-klienta.

Znamy już  laureatów programu badawczo-certyfikacyjnego "Użyteczna strona". Po raz pierwszy przyznano godło "Użyteczny Sklep" dla najlepszych sklepów internetowych. Wszystkie nagrodzone firmy przeszły kompleksowy proces badawczy i uzyskały wymagany próg certyfikacji programu. Certyfikat jest gwarancją przestrzegania zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-klienta.

Podczas gali, która towarzyszyła Forum IAB 2012 w warszawskim Multikinie godła oraz certyfikaty z rąk Jarosława Sobolewskiego, dyrektora generalnego IAB Polska oraz Piotra Myszaka, dyrektora ds. sprzedaży VFP Communications odebrali:

* Krzysztof Szymański, dyrektor ds. e-commerce w firmie Castorama Polska sp. z o.o. za stronę castorama.pl -sieć sklepów zaopatrzonych w materiały budowlane, dekoracyjne, narzędzia oraz katalog produktów do aranżacji i wyposażenia wnętrz takich jak łazienki czy ogrody. Serwis ten to również społeczność majsterkowiczów i ekspertów.

Reklama

" Cieszymy się niezmiernie, że nasze uwagi i rekomendacje z badań są na bieżąco wdrażane i serwis castorama.pl w coraz większym stopniu odpowiada potrzebom użytkowników. Satysfakcję z korzystania z serwisu potwierdziliśmy również w badaniach z użytkownikami." - powiedziała w uzasadnieniu Agnieszka Chaber-Tomczak dyrektor marketingu Fundacji Obserwatorium Zarządzania.

* Małgorzata Brzóska-Nowak, wiceprezes zarządu firmy Dynaxo sp. z o.o. za stronę dynacook.pl . Firma znana z dostarczania kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych rozpoczęła wdrażanie standardów użyteczności na swoich stronach. Serwis produktowy dynacook.pl został wyróżniony za dążenie do zwiększenia satysfakcji swoich użytkowników.

* Ministerstwo Gospodarki za stronę mg.gov.pl

Tegoroczny proces certyfikacyjny został przeprowadzony na gruntownie przebudowanym serwisie. Wyniki uzyskane dosłownie w ostatniej chwili potwierdzają, że zmiany strony idą we właściwym kierunku, co sprzyja zwiększeniu satysfakcji użytkowników strony Ministerstwa Gospodarki. Z uwagi na fakt, iż proces badawczy zakończył się w dniu wczorajszym Statuetka zostanie odebrana podczas kolejnej Gali, która odbędzie się już jesienią tego roku.

* Konrad Gaca, prezes zarządu firmy KM MAGNUM sp. z o.o. za stronę sos-odchudzanie.pl. Głównym celem serwisu jest promowanie zasad zdrowego i racjonalnego odżywiania w połączeniu z aktywnością fizyczną.

Strona www jest wykonana w przyjazny sposób, tworzy silną więź z użytkownikiem i budzi duże zaufanie. Została nagrodzona za konsekwentne dążenie do wysokiej jakości i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom użytkowników.

* Marcin Jaworski, rzecznik prasowy firmy Warta S.A. za stronę warta.pl.

W ostatnim roku strona przeszła całkowitą przebudowę. Firma otworzyła również nowy internetowy kanał sprzedaży usług. Użyteczność i wysoka jakość serwisu została potwierdzona badaniami eksperckimi oraz badaniami z użytkownikami.

* Justyna Gliwicz, marketing manager w firmie Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla Sp. z o.o. za stronę wierchomia.com.pl - serwis nowoczesnego kompleksu z bogatą ofertą dla miłośników gór, zarówno w lecie, jak i w zimie.

Jest to pierwsza strona z tej branży, której wysoka jakość i przyjazny dla użytkowników układ informacji potwierdzono Certyfikatem.

W kategorii "Użyteczny Sklep" nagrody odebrali:

* Marek Tusiewicz, web content manager w firmie Euro-net sp. z o.o. za serwis euro.com.pl

Strona jest przykładem tego w jaki sposób z powodzeniem pogodzić cele biznesowe z potrzebami i oczekiwaniami użytkowników.

* Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu w firmie Weltbild Polska sp. z o.o. za serwis weltbild.pl

Jest to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Ogromne audytorium i ogromna liczna realizowanych transakcji. Certyfikat Użyteczny e-Sklep jest potwierdzeniem, że serwis dba o swoich użytkowników oraz jest w stanie zapewnić im poczucie bezpieczeństwa w realizowaniu zakupów online.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »