W e-markecie szybciej i wygodniej

Pół godziny przed komputerem zamiast błądzenia przez trzy godziny między półkami supermarketu? Takie rozwiązanie wybiera coraz więcej Polaków. Przez internet zamawiamy już nie tylko książki i płyty, ale też pieczywo, masło i proszek do prania, informuje "Metro".

To, że rynek zakupów internetowych jest niezwykle dynamiczny, potwierdzają liczby. W 2005 roku wydaliśmy w sieci ponad 3 mld zł, w ubiegłym - 16 mld. Zdaniem analityków w tym roku kwota ta może być nawet dwukrotnie większa. Podliczając 2007 rok, firmy badające handel internetowy po raz pierwszy wezmą pod uwagę także sklepy spożywcze.

Szefowie e-marketów podkreślają, że niemal wszyscy, którzy zaczynają zakupy w internetowym sklepie, stają się jego stałymi klientami.
- Spożywcze zakupy przez internet będą się cieszyć coraz większą popularnością, zapowiada Jarosław Sobolewski, analityk i ekspert od e-biznesu z Interactive Advertising Bureau.
- Jesteśmy coraz bardziej zapracowani i wygodni. Szczególnie dotyczy to mieszkańców dużych miast. W internecie możemy do woli oglądać towary, porównywać ich ceny w innych sklepach i wybierać tak długo, jak nam się tylko podoba. Dlatego już dzisiaj można przewidzieć, że prawdziwe oblężenie e-markety będą przeżywały przed świętami, dodaje.

Reklama
PAP/Metro
Dowiedz się więcej na temat: internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »