W listopadzie oglądalność TVN spadła r/r do 16,6 proc. z 18,5 proc.
W listopadzie 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,6 proc. z 18,5 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Całodobowy udział Polsatu w listopadzie zmniejszył się do 14,6 proc. z 15,6 proc., udział TVP1 spadł do 18,8 proc. z 20,0 proc., a TVP2 wzrósł do 15,1 proc. z 14,9 proc.
W peak-time (18.00-23.00) w listopadzie udział kanału TVN zmniejszył się do 20,4 proc. z 22,5 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 15,0 proc. z 16,8 proc., TVP1 wzrosła do 20,0 proc. z 19,9 proc., a TVP2 wzrosła do 17,4 proc. z 16,4 proc.
W listopadzie oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 18,0 proc. z 19,3 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 21,0 proc. z 22,6 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,0 proc. z 18,7 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 17,3 proc. z 19,6 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 15,6 proc. z 16,6 proc., a w peak-timie zwiększyła do 17,8 proc. z 17,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13,6 proc. z 13,7 proc., a w peak-timie wzrósł do 15,6 proc., z 15,0 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w listopadzie do 20,8 proc. z 24,3 proc., a w peak-timie spadł do 24,9 proc. z 29,0 proc. rok wcześniej.
Sprawdź bieżące notowania TVN i Polsatu na stronach BIZNES INTERIA.PL