Reklama

W maju oglądalność TVN spadła r/r do 15,8 proc. z 16,1 proc.

W maju 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,8 proc. z 16,1 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Całodobowy udział Polsatu spadł w maju do 14,1 proc. z 14,3 proc., udział TVP1 zmniejszył się do 18,5 proc. z 21,3 proc., a TVP2 do 14,4 proc. z 16,2 proc.

Reklama

W peak time (godz. 18.00-23.00) w maju udział kanału TVN spadł do 19,3 proc. z 19,5 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 15,1 proc. z 15,4 proc., TVP1 zmniejszył ją do 19,5 proc. z 21,8 proc., a TVP2 do 17,5 proc. z 18,5 proc.

W maju oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 16,8 proc. z 17,4 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmniejszyła się do 19,6 proc. z 20,6 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 16,8 proc. z 16,5 proc., zaś w peak timie zwiększył się do 17,6 proc. z 17,5 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 14,9 proc. z 17,5 proc., a w peak-timie do 16,9 proc. z 18,8 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13,2 proc. z 15,2 proc., a w peak-timie zmniejszył się do 16 proc. z 17,1 proc.

Sprawdź bieżące notowania TVN na naszych stronach

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w maju do 20,7 proc. z 21,8 proc., a w peak timie spadł do 25,2 proc. z 26,3 proc. rok wcześniej.

Zobacz autorską galerię Andrzeja Mleczki

Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVP1 | spadł | R. | TVN SA | proca

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »