"Według badania koszyka zakupowego przeprowadzonego przez ASM Sales Force Agency, październik 2020 r. przyniósł niewielki wzrost cen względem września i spodziewamy się, że ten trend utrzyma się już do końca roku. Średnia wartość koszyka zakupowego w październiku 2020 wynosiła 229,86 zł. Konsumenci zapłacili zatem o 1,95 zł więcej w stosunku do września" - napisano.
Fast Moving Consumer Goods (FMCG) Produkty, które kupujemy na co dzień, w Polsce zwane dobrami szybkozbywalnymi lub produktami pierwszej potrzeby: napoje, słodycze, kosmetyki, wyroby tytoniowe, środki czystości, alkohol, leki dostępne bez recepty. Ale nie tylko one należą do branży FMCG. Tworzą ją też miejsca, w których te produkty są sprzedawane (dyskonty, super- i hipermarkety) oraz centra produkcyjne i dystrybucyjne, czyli te, w których są produkowane i magazynowane.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze