W Polsce pojawi się Eurosport Polska?

Firma Discovery Communications, która ostatnio nabyła Eurosport ma zamiar powalczyć o polski rynek praw sportowych - zapowiada David Zaslav, prezes Discovery, w "Gazecie Wyborczej" .

W ostatnich latach Discovery Communications dołożyło do swojego koszyka m.in. firmy producenckie, kilka stacji telewizyjnych w krajach skandynawskich oraz wart 902 mln euro Eurosport. Zdaniem Zaslava, Eurosport to fantastyczna marka, obecna w 54 krajach i bardzo rentowna. W przyszłości flagowy kanał Eurosport ma pozostać paneuropejski, podczas gdy Eurosport 2 powalczy przede wszystkim o lokalne transmisje. Nie wykluczone, że stacja może zmienić nazwę, np. na Eurosport Polska.

Spółka ma u nas 11 kanałów.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: sport | telewizja | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »