W tyg. zakończonym 29.07 TVN miał 27,56 mln zł wpływów z reklam

W dniach od 23 do 29 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 13,35 proc., co oznacza 27,56 mln zł.

W dniach od 23 do 29 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 13,35 proc., co oznacza 27,56 mln zł.

Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 13,12 proc., czyli wpływami rzędu 27,10 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 19,29 mln zł, czyli 9,35 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 12,28 mln zł, co daje 5,95 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,12 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,45 proc. udziału.

Reklama

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 106,49 mln zł wobec 208,94 mln zł tydzień wcześniej.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | telewizja | reklamy | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »