W tygodniu zakończonym 02.09 Polsat miał 43,4 mln zł wpływów z reklam

W dniach od 27 sierpnia do 2 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,67 proc., co oznacza 43,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 15,11 proc., czyli wpływami rzędu 39,34 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 22 mln zł, czyli 8,45 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 14,51 mln zł, co daje 5,57 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 6,72 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,58 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 260,38 mln zł wobec 222,46 mln zł tydzień wcześniej.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | TVN SA | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »