W tygodniu zakończonym 12 lutego udział Polsatu w oglądalności wynosił 15,53 proc., TVN 13,24 proc.
Od 6 do 12 lutego udział Polsatu w oglądalności wyniósł 15,53 wobec 14,95 proc. tydzień wcześniej. W przypadku TVN udział w oglądalności wyniósł 13,24 proc. wobec 13,43 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.
W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 06.02-12.02.
Stacja bieżący tydzień (proc.) poprzedni tydzień (proc.) TVP1 16,22 16,23 TVP2 13,18 12,99 Polsat 15,53 14,95 TVN 13,24 13,43 TVP Info 4,50 4,68 TVN24 3,67 3,99 TVN7 1,94 1,94 TV4 2,49 2,21 Puls 2,07 1,93 Polsat 2 1,26 1,23
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.
- - - - - -
W dniach od 6 do 12 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,45 proc., co oznacza ok. 44,33 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,92 proc., czyli wpływami rzędu 37,9 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 25,92 mln zł, czyli nieco ponad 10 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 18,14 mln zł, co daje 7,14 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 7,32 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,88 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 254,07 mln zł wobec 241,72 mln zł tydzień wcześniej.