W tygodniu zakończonym 12 lutego udział Polsatu w oglądalności wynosił 15,53 proc., TVN 13,24 proc.

Od 6 do 12 lutego udział Polsatu w oglądalności wyniósł 15,53 wobec 14,95 proc. tydzień wcześniej. W przypadku TVN udział w oglądalności wyniósł 13,24 proc. wobec 13,43 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 06.02-12.02.

Reklama
Stacja               bieżący tydzień (proc.)  poprzedni tydzień (proc.)
TVP1                        16,22                      16,23
TVP2                        13,18                      12,99
Polsat                      15,53                      14,95
TVN                         13,24                      13,43
TVP Info                     4,50                       4,68
TVN24                        3,67                       3,99
TVN7                         1,94                       1,94
TV4                          2,49                       2,21
Puls                         2,07                       1,93
Polsat 2                     1,26                       1,23

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

- - - - - -

W dniach od 6 do 12 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,45 proc., co oznacza ok. 44,33 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,92 proc., czyli wpływami rzędu 37,9 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 25,92 mln zł, czyli nieco ponad 10 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 18,14 mln zł, co daje 7,14 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 7,32 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,88 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 254,07 mln zł wobec 241,72 mln zł tydzień wcześniej.

Biznes INTERIA.PL jest już na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

PAP
Dowiedz się więcej na temat: tydzień | proca | Nielsen | TVN SA | Polsat | udziały
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »