W tygodniu zakończonym 3 lipca Polsat miał 48 mln zł wpływów z reklam

W dniach 27 czerwca - 3 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,44 proc., co daje blisko 48 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,87 proc., czyli wpływami rzędu 40,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 29,8 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 21,5 mln zł, co daje blisko 8-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 10,7 mln zł. Oznacza to, że miała ona niemal 3,9 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 275,1 mln zł wobec 346,1 mln zł tydzień wcześniej.

ZOBACZ AUTORSKĄ GALERIĘ ANDRZEJA MLECZKI

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: wpływy | reklamy | Polsat | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »