W tygodniu zakończonym 6.11 TVN miał 75,7 mln zł wpływów z reklam, Polsat 61,5 mln zł
W dniach 31 października - 6 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 20,6 proc., co oznacza ok. 75,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie bliskim 16,7 proc., czyli wpływami rzędu 61,5 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40 mln zł, czyli 10,9-proc. udziałem. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 31,6 mln zł, co daje niemal 8,6-proc. udział. Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 9,1 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 2,5 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 368,3 mln zł wobec 400,3 mln zł tydzień wcześniej.
Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.