Wielka Piątka walczy o wizerunek

PriceWaterhouseCoopers - czołowy światowy gigant w branży badania sprawozdań finansowych i konsultingu zamierza wydzielić jednsotkę konslutingu i sprzedać ją w ofercie publicznej.

PriceWaterhouseCoopers - czołowy światowy gigant w branży badania sprawozdań
finansowych i konsultingu zamierza wydzielić jednsotkę konslutingu i
sprzedać ją w ofercie publicznej.

Celem tych działań jest poprawa wizerunku firmy, który został częściowo

nadszarpnięty przez

głośną aferę upadłości firmy Enron. Ze skandalem czołowego amerykańskiego

koncernu

energetycznego związany był Arthur Andersen, główny konkurent Prica,

należący do tej samej

elitarnej ligi co on, czyli wielkiej audytorskiej piątki.

PricewaterhuoseCoopers, wydzialejąc jednostkę stara się w ten sposób

przekonać inwestorów, że prowadzone przez nią audyty są niezależne.

Już teraz wiadomo, że dzałania te nie tylko poprawią wizerunek ale również

Reklama

mogą przyczynić

się do przejęcia tych klientów, którzy po aferze Enrona zrezygnowali z usług

Arthur

Andersen. Prawdopodobnie już część z nich ogłosi wkótce taki zamiar.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wizerunek | piątka | firmy | Wielka piątka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »